Beautiful Saturday

Idag drog päronen till New York. Behöver jag säga att jag faktiskt kan dö av avund! Inte för att jag gillar NY så speciellt mycket, but it's the States and nothing beats that! Jag har iaf gett dom en lista med saker jag vill ha därifrån så jag kommer få a little taste of America.

Ikväll blir det till att gå ut faktiskt. Jag bjöd med mig själv till Vickan och det fick jag göra så jag ska vara med henne och hennes kompisar. Jag borde ju äta och så där nu för jag måste hinna fixa mig också. Hmmm.... äta, nästan överskattat. Vi får se vad jag hittar på. När inte mamma lagar mat så äter jag inte. Hahahah, lyckat det kommer bli när jag flyttar!

Sävehof slog Oscar igår, så handbollsfinalen blir mellan Sävehof och Hammarby. Hoppas Sävehof vinner! Jag har av någon outgrundlig anledning någonting emot Stockholmare. Vilket äör hemskt eftersom dom säkerligen är otroligt trevliga människor. Usch, jag har fördomar så det stänker om det.

Tänkte slänga in en hälsning till CP också. Jag har tänkt på det varje gång jag läser hennes blogg. Jag tänker på dig, och hoppas att du inser att dom här två veckorna bara kommer stärka er :) Du får ju se att du kan vara ifrån honom iaf, även om det säkerligen är jobbigt :) Hang in there :)

Ta hand om varandra!
~Sally~


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack tack :) Fast skulle hellre sett att han inte var där nu när det är livshotande värmebölja precis där han är..

2008-04-26 @ 16:32:05
URL: http://www.petterssoncaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0