The New Me

Jag har alltså bytt jag med. Nu är jag här på Blogg.se jag med. Än så länge är det bra, men vi får se om det blir så mycket mer skrivet. Det tror jag inte haha!

Jag var ner i Gbg förra helgen and I fell in love. Göteborg är det tredje staden jag är kär i och det känns som en dröm att jag faktiskt ska få bo där efter sommaren. A dream come true, verkligen!

Jag förstår människor som vill vara kvar i Söderhamn, eller jag försöker förstår dem iaf, men jag skulle aldrig kunna nöja mig med det. Kan vara för att jag aldrig har trivts i Söderhamn. Det är alldeles för litet. Alldeles! Sen har jag fått en roll tilldelat mig som jag inte trivs med. Hur många tycker att jag är en tomboy? Hmm, joo, jag har också alltid trott att jag inte skulle trivas i klänning och kjol, men vet ni vad? Jag har aldrig tyckt om något så mycket som klänning och leggins (faktiskt Mary, så testade jag ett par idag och jag gillar det ;) Det är nog ett småstadssyndrom i Sverige, att alla får en roll tilldelad och måste man spela livet ut. Jag kan iofs ha fel. Jag kanske är den enda som känner så här :)

I Gbg kommer jag få börja om känns det som. Börja tycka om den jag är. Förstår ni, jag älskade mig själv i USA och jag gick upp 10 kg där, men det spelade ingen roll för jag fick vara precis som jag ville. Direkt jag kom hem så började jga gå ner i vikt och började också direkt känna av kraven att böjas tillbaka till den jag var och idealen som finns i Sverige. Jag skyller inte min ätstörning på Söderhamn, men nog fan hjälper inte den här staden till att få bukt på den iaf. Jag förstår inte hur min ätstörning kan blomma ut så mycket här. Och hur jag kan må så bra så länge jag inte är just här!

Anyhoo nu är jag så uttråkad så jag kan dö, och jag funderar på att gå ut och gå. Men jag har redan tagit en prommis så jag skippar nog det. Sen orkar jag inte byta till joggingkläder igen :S Så det blir nog lite handboll nu, sen vänner och lite parlamentet :D

Först ska ni få se min idolbild. Riktigt sexig ;)


Kommentarer
Postat av: Mary

Den är verkligen assexig den bilden ;)

2008-04-20 @ 19:44:57
URL: http://mariagrehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0