ABC

A is for age: 21
B is for booze of choice: Lakritsshots, vodka och bacardi rum
C is for career: En lysande höginkomstkarriär som översättare i Bryssel :)
D is for your dad's name: Hans
E is for essential items to bring to a party: Kamera, chapstick, dricka och ett partyhumör
F is for favourite song at the moment: Du hade tid - Lars Winnerbäck eller Oh Boy - Miss Li
G is for favourite game: Ölspelet haha
H is for home town: Det är Söderhamn men jag flyttar till Gbg om 2 dagar
I is for instruments you play: Inget
J is for jam or jelly you like: Jordgubb med peanut butter!
K is for kids: Nej tack
L is for living arrangements: Rum hos en dam
M is for mother's name: Sylvi
N is for name of your crush: Lars Winnerbäck, Ron Weasly och A
O is for overnight hospital stays: En, när jag var fem
P is for phobias: Jag är livrädd för att lämnas och att få mitt hjärta krossat, sen också att drunkna eller kvävas.
Q is for quotes you like: It's not the years in your life that counts, it's the life in your years - Abraham Lincoln.
R is for relationship that lasted the longest: Jag har inte haft något.
S is for sartorial style: Jag gillar preppy och cute'n'cash :)
T is for time you wake up: Jaa, jag försöker gå upp vid nio :)
U is for underwear: Hipsters
V is for vegetables you love: Rödlök, tomater och gurka
W is for weekend plans: Inte en aning, jag ska nog bara försöka att inte få panik haha
X is for x-rays you've had: Hos tandläkaren bara
Y is for yummy food you make: Hahah inget. Eller jag gjorde Mango Chutney kyckling som var helt okej
Z is for zodiac sign: Aquarius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0