Banana Bread

Guess what?! Jag har lagat mat... TVÅ dagar i rad! Jag känner mig riktigt vuxen faktiskt. God mat blev det båda dagarna också. Nu har jag också gjort bananbröd och det är så himla gott.

Annars jobbar jag mycket, men det är bara 6 dagar kvar nu. nästa fredag säger jag adjö till pensionärerna för den här gången och sen får jag hoppas att dom flesta finns kvar när jag kommer tillbaka till jul.

Jag har också beställt biljett ner till Götet och den 20 slutar jag vara Söderhamnare. God bless public transportation!

Sen är det ju alltid kul att de serier jag såg för ett år sen faktiskt kommer till Sverige någon gång.

Imorgon är det år btw. Shiit!

You know you love me

XOXO
Emma Amalia


Kommentarer
Postat av: Sarah

Var gärna med och tävla om en hemlig goodiebag i min blogg! :)

2008-08-05 @ 20:58:16
URL: http://sarahohrns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0