En lista för jag har ändå inget att göra

Vad blir ditt namn baklänges? Amme
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Ett dygn
Platt eller lockigt hår? Jag har vågit men jag gillar både plattat och lockigt
Vad gör du när det regnar? Sover eller tittar på tv
Har en dröm gått i uppfyllelse? Jaa, jag åkte ju till USA och jag pratar engelska flytande. Fast det kanske mer är mål och inte drömmer jag har.
Vem ringde du senast? Bilfirman
Tycker du att sengångare är söta? Sid är det haha
Har du haft vattkoppor? Ja.
Vilken mobilringsignal? Chris Daughtry - It's not over
Vad längtar du mest till just nu? Jag vågar inte längta till det men om jag inte får välja det så längtar jag till flytten om 2 veckor 
Hur gammal har du tänkt bli? hur gammal jag än kommer vara då jag inte kan ta hand om mig själv längre.
När åt du senast en fiskbulle? Alldeles för länge sen. Iaf några månader är det.
Vad drömde du inatt? Drömde/sov inte så mycket
Vilken tv-serie är bäst? That 70's show
Kan du gå ner i spagat? Nope
Vad åt du senast? Mango Chutney kyckling och ris
Höga eller låga strumpor? Spelar ingen roll
Vad är du mest rädd för i hela världen? Att någon i familjen ska dö.
Har du varit kär i en kändis? Jag är kär i Ron Weasly, alltså också Rupert Grint 
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Yes!
Vad har du för färg på ditt påslakan? Amerikanska flaggan
Vad ska du döpa dina barn till? David och Ingrid. Fast jag ska inte ha barn.
Är du mörkrädd? Yes!
Tänt eller släckt när du ska sova? släckt
Vem kramade du senast? Mys-A
Älskar du att sjunga? Jaa, hellre än bra.
Har du spelat kille i en teater? Inte vad jag vet
Sjunger du på toa? Nej men i duschen 
Är du höjdrädd? Mmmph, inte direkt
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Det var Will.I.Am på Ellen DeGeneres Show
Vad ska du göra NU? Vila lite och sen åka och hämta bilen, yay
Är du rädd för små svarta kryp med många ben? Dom är inte så mysig, men rädd är jag inte.
Rent spontant, bästa present du kan få? En kompass som visar ut vilken väg jag ska ta i livet.
Förrätt eller efterrätt? Efterrätt
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, chapstick och plånbok
Den senaste komplimangen du fick? Hmm, det var something like "Du är vacker/söt", kommer inte riktigt ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0