Hata överskrifter

Jag tänkte länka till en av de bästa bloggar jag läser. Hon är en lekande gudinna med orden och får mig alltid att må som en prinsessa. Det ska medges att jag ibland känner mig som en rodnande 12-årig prinsessa men i vilket fall en prinsessa. Hon är också otroligt kreativ och gör för det mesta hennes egna smycken. Nu har hon också lovat att sno ihop ett till mig med. Det smycket kommer betyda mest för mig. Gå in och beställ ett ni med. Inte dyrt alls och ni får verkligen one of a kind.

Här är ett exemplar på vad hon gjort

(tagit från originalsidan)

Hon betyder mycket för mig!

You know you love me

XOXO
Emma Amalia

Kommentarer
Postat av: Lynn

Det är nog det finaste du har sagt till mig någon gång!:)

2008-08-12 @ 22:47:58
URL: http://elineevelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0