I'm hopelessly devoted to you

Idag har det varit en superb dag. En helt underbar dag i alla bemärkelser.
  • Jag börjar med att säga adjö till Mys-A klockan 8 när hans arbetsdag börjar för att sedan gå och lägga mig igen.
  • Jag sover riktigt ut och vaknar inte förrän klockan 12 nästan. Underbart!
  • Jag äter en hälsosam frukost bestående av tacopaj, nachochips och dricker till det energigivande cola.
  • Klockan 13 lämnar jag huset för en liten promenad in mot staden så runt 14 så är jag hos Yvve Pyvve och hämtar min cykel. Den har stått där sedan förra onsdagen och eftersom hon flyttar på torsdag var det kanske dags.
  • Jag cyklade sedan 50 meter bort till Lynn och umgicks med henne resterande delen av dagen.
  • Vi fikade också med Sarenka och Jenny vid 15, men annars var det bara jag och Lynn. Amazing! Det var nästan som förr i tiden, men med lite mindre prydhet och mer smaskiga detaljer.


 

Nu ska jag dra mig bort till Mys-A och mysa lite.

You know you love me

XOXO
Emma Amalia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0