Inflyttat och klar

Idag har jag flyttat in hos 'tanten' (which btw är en urtrevligt lady på runt 50 kanske). Jag tror jag kommer trivas ypperligt. Se har jag idag införskaffat mig ett coop kort, vilken genererar i fler vuxenpoäng för moi.

Jag började skolan i onsdags och det första vi fick göra var ett prov. Shiit tänkte jag, det här kommer ju inte gå bra. Jag tittar på första ordet. Ha, det kan jag, lika så med andra, sen är det ett jättehopp på kanske fem ord jag inte kan haha. Jag lyckades skrapa ihop 144 poäng dock vilket gav mig ett G. Klart godkänt!

Nu ska jag och my winglady Mary ut och ta nån cider. Inte så sent eftersom redan nämnda ska upp och jobba imorgon. Men nån kan vi ta. Förhoppningsvis så ser vi söta pojkar också. Slipper jag fundera över A.

Ha en helt underbar lördagkväll!

You know you love me

XOXO

Kommentarer
Postat av: Mary

Inte så sent, vilket skämt :P

2008-08-31 @ 03:53:29
URL: http://mariagrehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0