20081213

Idag är det Lucia. Jag har ingen tv och har inte kunnat titta på något Luciatåg men jag tror jag överlever faktiskt. Det är mysigt men jag går inte upp klockan 7 för det.
Idag sov jag 12 timmar. Det är helt sjukt, men igår höll jag på att börja gråta av trötthet och frustration. Jag stod på Cicci's jobb och väntade på att hon skulle bli klar men hon blev aldrig det och jag kände tårarna stiga i ögonen och då sa hon att jag skulle åka hem och sova. Det var helt underbart. Jag hann nog inte ens lägga huvudet på kudden innan jag sov. Heavenly. Sen drömde jag att jag var kär i en 16-åring. Undra vad mitt undermedvetna försöker säga mig. Han var ganska lik Robin B, men han är väl 18? Weird...

Idag ska jag städa och så där. Göra rummet resklart, så jag slipper tänka på städning när jag kommer hem igen. Får se om jag slänger in en tvättmaskin också. Annars har jag det när jag kommer hem. Not so nice.

Nu måste jag sätta igång! Ha det bra!
Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Yvonne

När resr du hem?

2008-12-13 @ 18:38:48
URL: http://yvonneolofsson.blogspot.com/
Postat av: Lynn

Fan vad taskigt :P



Tror inte att det är så många faktiskt, jag räknar de tre som jag klarade 4 månaderssträcket med. Hur många har du haft? ;)

2008-12-29 @ 16:20:11
URL: http://elineevelyn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0