Måndag 20081201!

It's December! Christmas baby!

Annars så har jag nog bara tagit det lugnt igår. I lördags gjorde jag ganska mycket. Först så sov jag ända till 10 och sen pluggade jag (och kollade på True Blood) tills klockan 15 då jag åkte med Viktor och Lisa till Jennie och bakade pepparkakor, sen drog jag, V och L vidare till V där vi åt mat och sen åkte vi på konsert. Den var helt okej, men jag var otroligt trött och valde att åka hem redan innan konserten var över. Det är också otroligt tråkigt att baka pepparkaka när man inte får äta.

Tur att det snart är över för jag har ont i magen nästan konsant. Not so nice faktiskt.

Nu måste jag börja göra mig iordning, vi börjar en timme tidigare idag.
Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0