Torsdag 20081204

Det har blivit lite dåligt med uppdateringar den här veckan. Jag har faktiskt varit på otroligt dåligt humör hela veckan. Skönt att den här skiten snart är över iaf. Idag har jag en tenta och sen är det bara en vecka kvar till nästa tenta är klar. Sen mina kära vänner så är jag ledig! Då är det ingen mer franska innan mitten av januari! Whoopidoo! Sen får jag böra äta igen på onsdag :)

Jag vet faktiskt inte om det här har varit värt det. Jag ha mått dåligt mer än jag mått bra och det är ju meningen att man ska må bra av att göra en detox. Jag har bara fått problem och då är det inte nå roligt längre. Men som sagt mindre än en vecka kvar så det ska nog gå bra :)

Nu ska jag väl fortsätta 'plugga' på mina ord. Wish me luck!

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack Emma!

Hälsosamt med en detox, hade nog också behövt göra något sådant ;)

2008-12-07 @ 09:08:31
URL: http://emmadantoft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0