Avsluta meningarna

Snodd av Sarah

1. Jag har insett att min senaste kyss
var otroligt onödig och inte ens bra.
2. Jag lyssnar på Yellowcard, The Red Jumpsuit Apparatus och The All American Rejects för tillfället. 
3. Jag pratar otroligt mycket.... och högt.
4. Jag tycker om choklad och att sova ut på mornarna.
5. Min bästa vän är Poplynn (nära att det blev poop där haha... okej dålig humor ;)
6. Min första riktiga kyss var not so great. Kan vara för att jag inte hade en aning om hur man gjorde.
7. Jag avskyr när folk frågar vad man gör när de står precis bredvid.
8. Kärleken är svårfångad.
9. Jag gillar att promenera och lägga pussel.
10. Jag kommer alltid att vara mig själv. 
11. Jag är hemligt förälskad i Ron Weasly
12. När jag vaknar på morgonen knäcker jag ryggen, kryper ur sängen, stänger av klockan och skyndar mig på toaletten.
13. Innan jag går och lägger mig läser jag alltid någon sida ur den bok jag f.n håller på med.
14. Just nu tänker jag på jag borde gå och lägga mig eftersom jag ska jobba. Och på the impending weekend.
15. Idag har jag tagit det lugnt och nästan kollat klart på Grey's Anatomy.
16. Ikväll ska jag sova!
17. I morgon kommer jag jobba och sen köpa godis som jag inte får äta. Skoj!
18. Jag vill verkligen bara få sova i minst 3 dygn och sedan att allt ska gå bra i Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag tycker att de är jättebra och hur sköna som helst :)

2008-07-19 @ 16:57:06
URL: http://mariagrehn.blogg.se/
Postat av: Mary

Hmm vet inte riktigt typ bugg eller salsa, eller något sånt :)kram kram

2008-07-21 @ 17:56:19
URL: http://mariagrehn.blogg.se/
Postat av: Mary

Tror ju Salsa skulle bli roligare i längden också :) Och som sagt man har nog mer nytta av det på krogen :P kram kram

2008-07-23 @ 23:17:05
URL: http://mariagrehn.blogg.se/
Postat av: Sara Lilja

Tja! Är i Söderhamn till veckan (28/7-4/8) Ha det gött i värmen!

2008-07-25 @ 16:23:06
URL: http://saraliljestrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0