Je ne sais pas

Jag vet inte vad jag ska göra. Om jag ska dra till stugan och titta på när mamsen och mamsens kompisar tuggar i sig kolhydrater och dricker kaffe eller om jag ska stanna i Stugsund och vara ensam. Då är jag också tvungen att cykla till jobbet på onsdag. Hmmm... tough choice. Just nu lutar det faktiskt åt Stugsund dock. Skönt att vara ensam och bara vara. Sen är det faktiskt inte så jobbigt att cykla. Suck....

Annars är jag grymt sugen på choklad. Kan vara the withdrawel, men det kan också vara att min lingonvecka närmar sig. Vad det än är så blir det ingen choklad på 1,5 vecka till. Igar drack jag varm choklad. Jag fick nästan ångest. Nästan. Vad lätt det är att bara sluta med allt egentligen, när man vet att det är tidsbestämt. 

Jobbet rullar på som vanligt. Nu är jag ledig en dag, men det får jag vara för jag har jobbat 5 dagar i sträck. Eller två kvällar också. Men iaf haha. 

Igår kom jag in på kursen därav överskriften. Bäst att börja träna. Parceque je en sais plus parler Francias, et non plus comprend ou ecrir. 

Vous savez vous m'aimez
Des baisse et des étriente
Emma

Ursäkta min dåliga franska ;)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0