London och jobb

London är grymt. I'm in love! And London is the kind of lover who wont betray me. Vadå knasig haha. Men skämtåsido London måste vara en av dom bästa städerna i världen! Vilken atmosfär. Man kan få det upbeat lika lätt som man kan få det lugnt. Det finns små samhällen i den stora staden. Helt otroligt!

Annars är det bara jobb jobb jobb. Idag var jag ledig. Det var nära att jag inte blev det. Skulle få åka in och vaka nu ikväll men jag hann inte. Så det blev helledigt istället. Eftermiddagen tillbringades ute i Lynns stuga med sol och Leagosande. Mysigt :)
Eftersom det inte blev jobb idag får jag nog istället jobba i helgen. Money money money...

Annars så detoxar jag, så jag har inte druckit kaffe eller ätit godis på 5 dagar. Godiset går riktigt bra nu men kaffet, kaffet, saknar jag. Inte ens te kan jag ta, för vi har bara svart supergott te och inget äckligt good for detox te. Yuck! Sen kan jag heller inte gå förbi vitt bröd utan att börja dregla. Illa!

Inget annat händer, men det är så det ska vara.
Ha det bäst!

You know you love me
XOXO
Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hehe tack :)

Ja visst. Annars är det ju bara att spara ner bilden jag har där genom at högerklicka och sen lägga upp i et inlägg i din. Men de är bara att skriva nåt om det och länka till mig :)

2008-07-08 @ 21:35:17
URL: http://sarahohrns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0