Snodd av Sarah

För 5 år sedan: Gått ut nian. Var otroligt stolt eftersom jag fick stipendium för goda skolprestationer haha. Sen var jag väl nervös för min Englandresa. men det behövde jag ju inte vara =) Träffade 3 helt underbara tjejer och mitt självförtroende växte rejält!

För 3 år sedan: Åkte jag till Schweiz direkt efter vi slutat skolan och njöt av solen, croisanterna och chokladen. Nästan så jag saknar Ms. Candida Solazzo. Jättegod mat gjorde hon, fastän hon inte använde så mycket potatis.

För 1 år sedan: Satt jag i Maine och frös häcken av mig. Förra sommaren måste vara den tråkigaste och sorgligaste jag varit med om. Inte för att jag är så gammal men den blir svår att toppa, eller bottna kanske man ska säga :S Jag hade precis sagt adjö till mina bästa kompisar och bodde hos personer som inte gillade mig. Whoopie!

3 månader sen: Handbollen höll på att ta slut. Vi spelade varje helg och det var roligt! Jag läste samtidigt engelska A i Gävle. Undra om det inte var runt den här tiden jag översatte och skrev 2 uppsatser samtidigt. Hmmm... Annars lekte väl livet antar jag :)

Imorgon: Ska jag njuta av att få sova så länge jag vill! Förhoppningsvis så kan jag sola, annars sticker jag in till Bibblan.

Om 1 år: Bor jag i Gbg och njuter av livet. Förhoppningsvis så har jag fått sommarjobb därnere annars är jag väl på väg hem för en till sommar på Enriset. Inte fy skam det heller förstårs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0