Annars då

Annars så gör jag inte så mycket. Fasar för tentan jag inte kommer klara på fredag och drömmer om att börja dansa. Synd att jag är så fjantig att jag aldrig kommer ta tag i det för tusan vad roligt det skulle vara att börja dansa. Och jag tror att om jag började så skulle jag kunna bli någorlunda bra i det. Jag menar, man kan ju bli bra i allt bara one sets one's mind to it. Hahah, iofs betyder det att jag kan klara den här tentan om jag skärper till mig lite också.

Ryggontet sitter i. Nu vet jag inte om jag ska ta tag i det och gå till en kiropraktiker (?) eller om jag bara ska vänta ut det. Mamma tror att det är allt spring och gående hit och dit, men jag tror inte det. Det gör ju faktiskt mindre ont i ryggen när jag är ute. Istället tror jag att det är bra för mig att röra på mig och bygga upp muskler och skit i ryggen. Jag fortsätter köra på zoonsalva och tigerbalsam. Voltaren ska jag in och köpa senare och då blir det verkligen så att jag tar en tablett innan springturerna hahah ;)

You know you love me
XOXO
Emma

Kommentarer
Postat av: Mary

Vi får börja dansa när du flyttar hit ;) Skulle vara skitkul, speciellt om man har någon att gå med :)

2008-05-27 @ 19:04:18
Postat av: Mary

Tror verkligen det skulle vara skitkul ;) Och bra träning också :D

2008-05-27 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0