Du är vad du äter

Mitt nya favoritprogram! Anna Skipper måste vara den ärligaste människa jag sett på tv. Eller så ljuger hon mycket och bra, men eftersom jag gillar att tro på godhet hos människor så hoppas jag på det förstnämnda.

Annars händer inte så mycket i min värld förutom:
- Min rygg gör inte lika ont längre.
- Jag är OTROLIGT godissugen. Antingen pga lingonveckan eller pga revolt mot Anna's dieter =)
- Hemtentan ilämnad igår. Mycket skönt.
- Nyktert i helgen. Med ungefär 70 kr kvar så kan det inte bli annat än en lugn hemmahelg
- Hotell bokat. London, here we come!

Det ska bli aproligt att åka till London igen. Och med Malin ska bli extra kul. Jag tror vi behöver en liten resa tillsammans.För att bonda lite liksom :)

Jag tror mer och mer att jag faktiskt har dålig ämnesomsättning. Jag äter nog mycket sämre än jag trodde. Ont i magen har jag också ganska mycket. Och är lite gasig. Det kan inte vara bra. Hmmm...



http://www.youtube.com/watch?v=f9y6phGKDso

Gå in och njut! Texten below för dom som inte hänger med i rednecklingot

Put your clothes back on

Put your clothes back on,
I'd rather be alone.
Your thing is all worn out now get on home.
You've had too many lovers,
They've worn off the hair.
There ain't no way I'm goin in there.
Put your clothes on,
and get on home.

I Should of never gone out,
I should of never had a drink,
Take that thing outside it's startin' to stink.
Your friends done told me where you have been,
and I feel sorry for all those men.
Put your clothes back on, baby,
and get on home.

Yeah, get that thing away from me,
it looks like something your dog would eat.
I've seen enough now set me free.
I think that thing just barked at me.
Early this mornin' it bit my leg.
Oh, little darlin', don't you make me beg,
Put your clothes back on,
and get on home.

Oh shit, I'm scared!
I need medical care.
I think three midgets just crawled out of there.
Well, I was fine before you came,
would'ya thow somethin' over that pitiful thing.
Baby, put your clothes back on
and get on home.
Yeah, put your clothes on,
and get your booty back home.
Go on.

Ta hand om varandra!
~Sally~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0