Intresserad

Jag undrar vilka 9 personer det kan vara som är så intresserad av vad det är jag skriver. För jag skriver ju verkligen inte om någonting intressant.
Det kommer bilder på det som föräldrarna köpte åt mig i Staterna senare. Jag ska bara orka sätta in bilderna haha. Men ge er till tåls ni nio personer ;) 

Annars händer inte så mycket. Jag har läst ut The Hours och har 'bara' 50 sidor kvar i Mrs Dalloway. Tråkigare bok är svår att hitta, although jag måste säga att Heart of Darkness tar priset. 110 sidor av utter boreness. LÄS INTE DEN! Jag förstår faktiskt inte fascinationen av den heller. Ska inte romaner vara underhållande? Jag menar, ska man inte få något ut av dem? Det trodde jag iaf. 

Hemtentan går otroligt sakta framåt. Jag orkar helt enkelt inte. Det är så jättetråkigt! Jag var till och med sugen att städa idag istället för att skriva, och då är det tråkigt. 

Btw, så tror jag att jag har långsam ämnesomsättning. Jag är inte säker men jag kan ha det. Eller så äter jag sämre än vad jag tror. Det vore ju väldigt tragiskt. Fast jag har nog hellre långsam än snabb matsmältning. Hmm...

Igår fick jag sms. But I won't get my hopes up  men det var trevligt :)

Visste ni föresten att franska har 3 tempus som bara används i skriftspråket? Varför? Jäklar vad dom ska komplicera till saker och ting. Och dom vill att man ska lära sig franska? Idioter!

Nu får det räcka!

Ta hand om varandra
~Sally~

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag är en av de nio ;)

2008-05-11 @ 18:45:09
URL: http://mariagrehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0