Lördag 20081122

Ni vet, jag lever väldigt mycket för rutiner (eller ni kanske inte visste men nu vet ni). Jag äter samma frukost, jag gör samma sak varje morgon i samma ordning och jag har precis samma aktivivteter varje vecka. Och det är det här med frukosten jag ska skriva om idag. När jag inte detoxar så äter jag (förlåt förlåt förlåt) fil med müsli, två mackor och dricker te eller kaffe, beroende på vad jag är sugen på. I vilket fall så har jag nog ätit den här frukosten i 3-4 år (fast innan USA var det juice eller oboy jag drack) och jag har inte tröttnat på den. Jag har nu ätit havregrynsgröt i 4 dagar och är så trött på det att jag kan spy! Och jag har 17 dagar kvar!

I alla fall, det var det jag ville ta upp så här på morgonen. Ha en trevlig dag!
Ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0