Måndag 20081124

Idag har jag bara varit i skolan hela dagen! Jag åkte dit vid 9 och kom hem vid 5, även fast vi slutade kl 12. Jag och min redovisningsgrupp satt kvar och diskuterade hur vi ska lägga upp den och nu har vi fått ihop det mesta tycker jag. Nu är det bara att skriva själv och sen träffas på onsdag och gå igenom det sista. Det är helt sjukt att vi snart har den! Jag tyckte det var igår som vi bestämde vilken bok vi skulle läsa. Tiden går fort, riktigt fort.

Sen satt jag i alla fall kvar med Viktorpedia, Lisa Fisa och La Fleur D'Asphalte och pratade i nån timme. Jag är så himla glad att jag träffat dom och att vi hamnade i samma klass. Fast nästa temin blir det bara jag och Viktor för Jennie ger upp franskan och Lisa sticker till Sydamerika i några månader. Men vi överlever nog. Tror jag hahaha.

Annars är det bidrag- och låndags imorgon så då blir det att springa runt på stan och leta julklapp till Poplynn och kanske Niklas eftersom han inte kan bestämma sig för vad han vill ha. Tråkmåns!

I januari när jag kommer ner till Gbg igen så ska Niklas komma med alla mina julklappar och då ska vi på...... (trumvirvel) GEKÅS! Jag blev så jäkla glad när han berättade! Nu måste jag börja spara pengar för det också mehehehe.

Detoxen går bra, jag vill bara påpeka att det inte är en diet eller en bantningsgrej. Jag äter lika mycket som jag vanligtvis gör, bara utan kolisar och mer regelbundet. A win win situation faktiskt. Förutom att jag inte får äta choklad :P

På lördag ska jag tydligen på konsert också. Nykter. På en klubb. Lisa sa att hon skulle hålla mig sällsakp nykter så då kändes det mycket bättre. Och på lördag ska vi fyra musketörer nog ha mysdag med pepparkaksbak och glöggdrickande. För mig blir det naturligtvis vatten och ajag får helt enkelt ta med mig peppisarna hem och äta dem sen.

Usch vad långrandigt det blev. Nu räcker det för den här gången. Ha det bäst!

Ciao ciao





P.S True Blood är riktigt bra D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0