My Hero!

En kvinnlig tjänsteman vid Virgin Airlines incheckningsdisk i Sydney:

Ett flyg hade blivit inställt och hon jobbade febrilt med att boka om passagerarna som otåligt stod och trampade i kön framför disken.
Plötsligt tränger sig en herre före och drämmer biljetten i disken och ryter åt henne:
- I HAVE TO BE ON THIS FLIGHT, AND IT HAS TO BE FIRST CLASS!

Hon svarar lugnt:
-I´m sorry sir. I´ll be happy to try to help you, but I´ve got to help these people first
   
Detta lät sig inte mannen nöja sig med:
- DO YOU HAVE ANY IDEA WHO I AM? röt han.

Varpå kvinnan bakom disken greppar mikrofonen och knäpper på högtalarsystemet:
'May I have your attention please. We have a passanger here at gate 14, -who does not know who he is. If anyone can help him find his identity,-please come to gate 14. Thank you!

Detta väckte stor munterhet i kön, medans mannen blev högröd i ansiktet och väser åt henne:
- Fuck You!

Varpå hon ler mot mannen och svarar:
- You have to get in line for that too!

Kommentarer
Postat av: Lynn

HELT UNDERBART!!!! :D

Jag har förresten inte blivit utmanad vad jag vet, så du kan få utmana mig;)

2008-11-08 @ 09:37:10
URL: http://elineevelyn.blogg.se/
Postat av: Lynn

Aha, jag läste din blogg innan Marys, upptäckte att jag redan var tagen ändå :P

2008-11-08 @ 09:38:11
URL: http://elineevelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0