Tisdag 20081111

Jag ska nog börja som Yvonne och skriva datum istället för att försöka komma på överskrifter. Bien facile. Men titta, franskan smyger sig på haha.

Annars så händer inte mycket. Eller mycket händer men det är inte mycket av vikt. Jag går hemifrån tidigt på morgonen och kommer hem på kvällen och jag vet egentligen inte vad jag fyller dagarna med. Pluggning är det inte iaf. Fast igår så satt jag i 1,5 h på Ciccis jobb och pluggade. Jag gick igenom indefintia och interoggativa pronomen. Not bad, huh!  Plus att jag blev bjuden på mat. Sen har jag kanse blivit anställd av V som personlig gurkskärare. Det beror iofs hur mycket han betalar.

På torsdag åker jag till Poplynn för en trevlig helg. Jag vill bara ta det lugnt och inte tänka på skolan alls! Fast det kommer jag göra ändå, för jag har två böcker jag måste läsa ut till v. 47. Den ena boken är bra, men den har jag ingen ordlista till så det är mycket att slå i ordbok, medan den andra inte är så bra men jag har däremot en ordlista sen den går snabbare. Det är också en barnbok sen den är lättare per se (wikipedia). Jaghar också räknat ut att det bara är 3 veckor till första tentan och det betyder att jag åker hem om cirkus 4,5 vecka (hur logiskt är 'vecka' där egentligen när jag pratar om veckor i plural?). Oj, vilken språknörd jag är. Iaf, jag hoppas jag får börja jobba på en gång när jag kommer hem, för annars går jag nog under. Jag tror det. Eller så kommer jag sitta och spela sims hela tiden. Och äta kakor och godis. 

Mina babys Lesia och Adela                                

 
skrev båda två till mig på Myspace och jag saknar dom så mycket! Jag vill bara krama om dom och prata med dom! I love them so much (tänk er med en amerikansk accent).

Ska tvätta nu

You know you love me
XOXO


 


Kommentarer
Postat av: Yvonne

haha, copykatt.... Längtar tills på fredag...

2008-11-11 @ 16:54:35
URL: http://yvonneolofsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0