Utmanad

Blev utmanad av Mary

Regler

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.


1. Jag ÄLSKAR klänningar.
2. Jag anser att grammatik är mer logiskt än matte.
3. Jag mår som bäst när jag tar en skogspromenad en fin höstdag.
4. Jag pratar ofta med mig själv... väldigt ofta faktiskt.
5. Jag kan inte min nuvarande adress.
6. Jag tycker hip hop, r'n'b och rap är det bästa man kan lyssna på.
7. Jag får ont i ryggen av min säng :(

Jag kan inte utmana någon eftersom de enda jag vet som läser min blogg är Mary och Lynn och de är ju tagna så att säga. So I guess it ends here :)


Kommentarer
Postat av: Sara Lilja

Tihi...och jag finns här på ett hörn och läser din blogg jag med :OP

2008-11-06 @ 08:40:36
URL: http://saraliljestrand.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0