Tiden rusar iväg!

Jesus, vad tiden går fort. På fredag har jag min första tenta och den vanliga tentaångesten har börjar sätta sina små klor i mig. Jag kommer antagligen att klara den, men det verkar vara naturligt att må skit i en vecka innan.

Jag tränar vidare på SATS. Jag har gett upp min kärlek eftersom han är alldeles för kort för mig, så nu fokuserar jag min energi på Body Pump, Step och Body Combat istället. Även fast det var trevligt att vara 'kär' haha.

Jag har också börjat extraknäcka som pedagog för My Academy och hade min första lektion i söndags då jag hjälpte en 12-årig pojke att träna lite på engelskan. Jag ska till honom igen på onsdag och senare kommer jag också få en spanska-tjej på torsdagar. För det här får jag ungefär 1-2 klänningar i veckan, beroende lite på affär och märke. Det är lätt värt det.

Med allt som händer så flyger bara tiden förbi, så på lördag är det dags för mig att fytta och sen nästa fredag (efter min andra tenta) så ska jag åka till Norge för födelsedagsfirande och sen hem till S-hamn en stund. Faktiskt, så ska det bli himla skönt att få ha mamma och pappa ta hand om mig en vecka :)

Btw så pratade V med mig idag, aha aha ;)

You know you love me

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0