Hej hopp i lingonskogen

Nu var det ett tag sen igen, men jag har fakiskt anledningar:

1. Haft lite problem på boendefronten.
2. Päronen har hälsat på.
3. Skolan är inte en piece of kaka kan man säga och

4. Jag är inte så himla sugen på att skriva

så det så :)

Men annars så är livet bra. Jag har insett att jag bör ta tag i mitt ätande och mitt smyga-undan-tränandet om jag inte ska se ut som en valross lagom till jul. Vilken jag inte vill. Så till veckan när pengarna har kommit så ska jag införskaffa mig ett halvårskort på Friskis&Svettis. Jag valde mellan det och Fysiken (studenternas gym) men valde F&S eftersom Mary också går där och då kan jag hålla kolla på henne. Visst då ;)

Förra helgen var jag på Ge-kås med Mary, mamma och pappa. Jag gjorde av med nästan 2,900 kr, men boy vad grejer jag fick. En plattång som är grym, en helt ny garderob, plastpåsar till förbannelse, godis i mängder (som faktiskt redan är uppätet, därav av vallros-grejen) hygienartiklar och torrvaror. Nu har jag så jag klarar mig ett tag.
På kvällen sen var jag och päronen på Liseberg, vilket var roligt eftersom de inte har varit där på kanske 10 år och för mig var det iaf 5 år sedan. Så vi åkte Balder och Lisebergsbanan. Den förstnämnda var i klass med Busch Gardensbergbanorna, men Lisebergsbanan lyfte aldrig om vi säger så. Man väntade och väntade men i förgäves. Tragiskt. Men en trevligt kväll allt som allt.


Nu ska jag göra mig i ordning för skolan och adverben som vi ska gå igenom idag. Jippie! Bara det är lättare än de förhatliga verbkonstruktionerna vi tragglade med förra veckan går allt bra. Faktiskt.


Ha det bäst


You know you love me

XOXO


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0