Lite har hänt

Jag har skrivit på kontraktet för rummet så den 18 oktober flyttar jag härifrån, vilket är a hallelujah moment faktiskt. Det ska bli skönt att bara få vara för mig själv och kunna göra i princip vad jag vill. Det är lite tjatigt att trippa på tå när hon är hemma eller gå på helspänn i väntan på att hon ska komma hem. Tragiskt.

Jag har också gått med i ett gym. Han som värvade mig är hur söt som helst så hur kunde jag säga nej haha. Men det blev iaf SATS istället för F&S. Lite dyrare men det kanske betyder att det är lite bättre också. Sen får jag simkort med i det här så jag kan ju plåga mig i bassängen om jag får tråkigt någon gång.

Jag håller också på att sälja min tågbiljett Söderhamn-Göteborg den 29 oktober, om någon känner för att åka ner eller så. Jag ska stanna hemma lite längre eftersom pappa ska följa med mig ner med en massa saker, så nu försöker jag bli av med den, biljetten alltså. De är ju mycket dyrare nu och jag säljer min för 200 kr så jag tycker någon därute ska slå till :)

Jag pluggade också igår. Shocking I know. Men grejen är att det bara är 2,5 vecka till grammatiktentan så det är dags att börja. Det är quite a lot to learn. Undra när franskan kommer smyga sig in här? Det kommer nog ta ett tag, för så himla grym är jag verkligen inte. Det är jäkligt svårt. Men visst är det det 3:e språket som är det svåraste att lära sig? Så egentligen är det bara att kämpa som fan så kommer språken efter franska att gå hur enkelt som helst. Hahaha, vi kan väl hoppas iaf.

Jag vet inte ens vad jag skriver. Nu ska jag göra mig iordning så ska jag dra till gymmet och springa lite tror jag. Lättare att springa där än bara ute. Knasigt, eller hur?

You know you love me
 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0