Okej då

Nu kommer jag att verka otroligt knasig här, men den här bloggen måste vara den mest underhållande och omognaste blogg jag har läst. Gå in och häpnas över hennes ignorans och brist på intelligens. Det känns faktiskt lite jobbigt att vi bor i samma stad. Nästan som om jag kommer andas in hennes dumhet.

Annars går allt bra för mig. Jag var och simmade imorse och jag som inte ens tycker om att simma försöker alltid pressa mig hårdare. Idag gick det snabbare än vad det gjorde förra veckan och nästa gång jag simmar så ska det gå ännu snabbare igen. Minuset är att nu är jag riktigt riktigt trött och jag ska vara hundvakt åt Cicci och Mickes hund med Maria så jag måste hålla mig vaken.

Jag har också betalat kåren och ska skicka in studieförsäkran nästa vecka så jag får mina pengar snart. Om jag har tänkt det hela rätt så får jag pengar runt den 15:e och sen igen den 25:e och sista lönen den 27:e. Ohh, vad rik jag kommer vara. Tills alla räkningar är betalda.

Nu måste jag köpa en tågbiljett till Kongsvinger. Ska ju till Norge och fira moster i slutet av Oktober, och sen mina små duvor, så kommer jag hem och våldgästar Söderhamn i två dagar. Den mesta tiden kommer gå åt till packning eftersom huset faktiskt är sålt nu, men någn pause måste man ju ha så om någon vill ses så ställer jag gärna upp på en fika.

Ha det bäst allihopa!

You know you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0