20090224

Idag är det fettisdag. Jag har alltid undrat om man säger fet-tisdag eller fett-isdag. Logiskt sätt bör det ju vara fet-tisdag, men av någon outgrundlig anledning finner jag det hånande. Hmmm.... det blir nog fett-isdag för mig. Jag har faktiskt inte ätit någon semla i år. Det har liksom inte kommit mig för att köpa några och jag har alltid tänkt att jag har tid eftersom det är långt kvar till fettisdagen. Tji fick jag iaf. Kanske köper med mig en hem idag efter steppen. Eller om jag sätter mig och äter en idag efter skolan. Vi får se vad jag hittar på.

Bokrean börjar också idag. Jag vet att jag inte borde gå, för jag har faktiskt kvar böcker från förra årets bokrea som jag inte har läst än. Meen jag kommer inte kunna hålla mig därifrån. Jag är som en mygga som känner lukten av blod. Det finns inget stopp i mig. JAG MÅSTE HA! Ahhh....

På fredag har jag en hektisk dag. Först tenta i allmän grammatik (piece of kaka), sen bio med Mary (Män som hatar kvinnor), Body Combat med Cicci om hon hittar sin lapp, annars själv. Och sen (trumvirvel) hem och titta på Let's Dance! Jag ska upp klockan 6 på lördag för att åka till Lynn. Jag har redan tagit fram mina åksjuketabletter så jag ska klara bussresan :)

Nu ska jag snart göra mig i ordning så jag kan åka in och dregla över böcker. So long amigos!

Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Lynn

Stackars dig! Men det känns nog bättre när du får komma hit och äta lite :)



Kram

2009-02-25 @ 22:40:04
URL: http://elineevelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0