Fakta om mig

Jag blev utmanad av Poplynn att skriva 8 fakta om mig själv (känns som om jag gjort det tusen gånger om men what the hell)

1. Jag funderar på att tatuera in en pusselbit eftersom det är något som jag skulle kunna stå för om 40 år också.

2. Jag börjar tröttna på kort hår nu.

3. Jag tänker konstant på vad jag äter. Även fast jag försöker skyla över det rätt så mycket.

4. Franska är nätt och jämt värt att läsas. Gosh vad komplicerat det är!

5. Jag avskyr människor som slänger in engelska termer där det finns fullt fungerande svenska motsvarigheter... så egentligen avskyr jag mig själv haha

6. Jag kan inte förklara hur mycket jag ser fram emot USA och jag tror jag vet hur jobbigt det är att lyssna på mig hehe.

7. Jag är otroligt trött på att inte vara kär så jag funderar på att sänka mina krav något. Det kommer iofs inte att hända men man kan ju hoppas.

8. Jag had to try with all my might att inte gråta idag på bussen när Fred dog i HP.

Kommentarer
Postat av: Lynn

Hej sötnos!



Jag läste nyss om den med, men jag grät:P

2009-02-06 @ 17:23:28
URL: http://elineevelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0