Söndag 20090208

Okej så jag orkar inte riktigt skriva men jag har en lista som jag ska fylla i :)

-Idag mår jag: Blah, jag känner mig blah bara :)
-Idag är vädret: Molnigt
-Idag är mitt hår: Crazy, somnade med blött hår igår
-Idag har jag på mig: Pyjamas än så länge
-Idag bär jag följande smycken: Örhängen
-Idag vill jag ha: Spelar ingen roll, en bra dag bara
-Idag förvånas jag mest av: Att jag sov så dåligt även fast jag var så trött
-Idag längtar jag: Till inget speciellt faktiskt
-Idag består dagen av: Hänga upp tvätten, lägga pussel/kolla på film, jobba, promenad och middag där någon gång
-Idag är jag beroende av: Pussel?
-Idag är det ett minus att: Jag inte är så glad
-Idag är det ett plus att: Jag inte behöver gå till skolan imorgon och att jag inte är bakis 
-Idag lyssnar jag helst på: Filmer
-Idag har jag en stark känsla av: Frustration
-Idag surfar jag oftast på: Bloggkoll.com
-Idag är mina naglar: Rödkracklerade
-Idag ser jag detta på tv: Tror inte det är nåt speciellt på tv idag. Eller kanske Beck ikväll
-Idag har jag ätit: Gröt och mackor
-Idag irriterar jag mig på: Inget än
-Idag borde jag: Diska och städa
-Idag önskar jag: Att jag slapp diska och städa
-Idag präglas dagen av följande personer: Petra och Freja


BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln:
 Till och från
Gnälla: Jaa, det brukar jag!
Skrika: Alldeles för sällan
Sova: Jaa, fast jag sover dåligt
Ha ångest: Jaa, vanligtvis dagen efter men det var ett tag sen nu. Jag kanse har uppfört mig bättre än jag trott de senaste utegångarna
Skada dig själv med flit: Nej inte fyiskt, men psykiskt gör jag ibland. Jag jobbar på det :)
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej. Fast jagkan säga saker när jag är irriterad eller så
Drömma mardrömmar: Ofta ofta
Drömma sexdrömmar: Nej inte så ofta
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej jag råkar vara annorlunda ändå
Klä dig i svart: Har blivit mycket nu på senaste tiden, men det blir mer färgglatt under sommaren
Gå till kyrkan: Inte ofta
Gå i skolan: Ja
Röka: Nej jag röker inte
Ha sex: Nej
Hata folk: Nej, det tar så mycket kraft
Lita på folk: Jag försöker göra det


VEM:
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Det var nog någon på ICA igår. Tragiskt, jag vet
Vill du slå: Ingen
Kysste dig sist: Hmmm, det kan ha varit Viktorpedia förra veckan när jag drog från Sofia, men jag är inte säker
Kramade du sist: I måndags då Sara fick ett dåligt besked
Vill du prata med: Adelka, Pheebos, Poplynn, Mary, jaaa nästan vem som helst
Skrek du på sist: Malin?
Vill du bli galet full med: Adelka och Pheebos
Gjorde dig riktigt glad senast: Sara sa att jag var en insiktsfull och klok person :)
Fick du sms från senast: Poplynn tror jag, nej titta, det var Mary. Har du tittat efter förresten?
Ringde dig senast: Det var Poplynn iaf
Är vackrast på jorden: Wow, det måste nog Lea vara.

HAR DU:
För många vänner:
 Kan man få för många?
Förföljelsemani: Nej, förföljelser är inget jag sysslar med så ofta
Tvångstankar: Vissa, jag måste knäppa på alla fingrar lika många gånger till exempel
Någon annan psykisk sjukdom: Nej det tror jag inte
Någon fysisk sjukdom: Nej det har jag ine heller
Någon skada: Jag har problem med knäna men det funkar
Färgat håret: Har slingor bara
Några piercings: Näsan
Egen dator: Ja
Kysst någon: Ja, det har jag också gjort
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, det har jag inte gjort
Bjudit ut någon: Det ar jag inte gjort någon gång faktiskt
Varit kär: Nej
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Jaa, det har jag. Undra hur gammal jag var? 5-6 kanske
Lämnat landet: Japp, och återvänt :)
Tuttat eld på nått: Ja, ljus
Gjort något olagligt: Ja, hela året i USA var jag olaglig

HUR:
Går du: Avslappnat, mycket rumpa, ser cool ut helt enkelt, haha
Svarar du i telefonen: Aaa, Emma! 
Fördriver du tiden: Skolan, jobb, pussel, promenader, gymmet, fika med vänner osv.
Mycket pengar har du: Jag har nog 2000 på kontot nu och det är bra mycket mer än vad jag brukar ha den här tiden i månaden
Tjänar du pengar: Nej, lever på CSN lån
Ofta diskar du: För sällan
Ofta städar du: För sällan
Många stör du dig på: Ingen än så länge idag
Ofta träffar du din familj: Inte så ofta, men jag pratar med dom i telefon någon gång i veckan iaf :)

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är redan något
På gud: Comme si comme ca
På rymdvarelser: Jag har inte tänkt så mycket på det, men jag tycker det är trångsynt att anta att vi skulle vara de enda levande/tänkande varelserna i universum.
Att folk tycker om dig: Jaa, det tror jag, för så unlikable (ursäkta men kom inte på något bra svenskt ord) är jag inte!
På ett liv efter detta: Det finns nog något :)
Att fiskar kan tänka: Det tror jag nog. Lite iaf.
Att du kommer leva länge: Förhoppningsvis så lever jag så länge att jag hinner tröttna på livet och dess krämpor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0