20090304

"Girls need attention and boys need us"


Annars så börjar jag komma tillbaka lite smått. Jag har nu tränat två gånger den här veckan och jag har 2 pass till inplanerat plus att jag än så länge gått på alla lektioner den här veckan. Förutom i måndags då jag inte var i Göteborg. Tack Lynn och Elof för gästfriheten. Otroligt uppskattad.
Sen känns inte livet så jobbigt längre. Det var soligt idag och det kändes ända in i själen. Det behövdes ordentligt.
Sen har Ludvig lovat att han ska ta med mig på nästa handbollsmatch, eftersom han är den enda (förutom Mary) som faktiskt gillar handboll här nere. Konstigt eftersom jag hade fått för mig att Gbg är en handbollsstad.

Nu ska jag gå och jobba, men vi hörs väl nån gång!

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0