20090314

Idag kunde jag knappt ta mig ur sängen och  jag tar mig fram som en av mina pensionärer utan rullator. Slutsatsen vi kan dra av det här är att träningsvärk inte är skönt att ha. Hör ni (Mary) mig någonsin säga det igen så har ni (du) rätt att slå mig. Träningsvärk är inte skönt någonstans. Det är enbart plågsamt. Det är skönt tills man får det, då är det inte så roligt längre. Bahh

Pratade just med Lynn. Svenska trodde jag va obligatoriskt i skolan. Vilken nivå man än läser till. Hmmm? Men det är ju bara enligt mitt anseende.

Idag ska jag kanske gå till Allum, men vi får se om jag orkar pga redan nämnda plåga. Men det skulle vara skönt med en liten promenad bara. Vi får se vad jag hittar på.

Ikväll har jag blivit inbjuden på melodifestivalsfester. Konstigt kanske ni tycker eftersom jag inte kollar på Melodifestivalen. Inte jag, eftersom jag vet att jag har all rätt att håna den och skratta åt den hur mycket jag vill. Awesomeness! 

Ha det bra!

Ciao ciao 

Kommentarer
Postat av: Lynn

HAHA! Enligt dit anseende jaa:P :D:D::D:D:D

2009-03-23 @ 09:46:23
URL: http://elineevelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0