20090327

"Sometimes you cannot believe what you see, you have to believe what you feel. And if you are ever going to have other people trust you, you must feel that you can trust them too - even when you're in the dark. Even when you're falling."

Tuesdays with Morrie p. 61

Underbar bok. Läs den!

- Fest igår och det känns idag. Viktor är underbar.
- Tenta på måndag och jag har inte pluggat i närheten av så mycket som jag borde tyvärr.
- Handboll på söndag, RIK - Sävehof
- Hemfärd på torsdag, fest på lördag och USA måndagen efter. Wonderful

Nu ska jag ta en liten tupplur innan jag gör mig i ordning för en gemytlig ost-och-vinkväll hos Cicci och Micke.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0