BBF - Bästa bok faktiskt

Jag älskar Marian Keys böcker. Dom är fantastiska eftersom hon blandar humor med jobbiga ämnen, såsom otrohet, död, misshandel och skilsmässor. Nu har jag läst ut hennes senaste This charming man, och den måste vara den bästa av alla hennes böcker. Jag kunde INTE lägga den ifrån mig. Jag önskade till och med att bussen och spårvagnen skulle fastna i trafik så jag fick läsa lita lite till. Helt fantastisk!

Il faut que vous le lisiez (que-sats efter opersonligt uttryck tar konjunktiv, bara så du vet Sara ;)

Sen så kommer det ett mejl tillbaka Sara, men jag skyller på att jag är lat.

Annars jobbar jag vidare med c-uppsatsen och var iag på ekonomiska biblioteket och lånade böcker om advertisment. Det är faktiskt riktigt intressant det där. Kanske valde fel karriär? Fast jag hade aldrig passat in på handels. Det är lite läskigt att gå in i byggnaden och direkt känna att man inte passa in. Wannabe brats med bakåtslickat hår. Nej ingenting för mig. Riktiga brats ska det vara, som Chuck Bass.

Ha det bäst mina små änglar!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Caroline

Mer Chuck Bass åt folket ;) Speciellt nu när han visar lite känslor också.

2009-10-15 @ 17:29:34
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0