Take one home for the kiddies

On shallow straw, in shadeless glass,

Huddled by empty bowls, they sleep:

No dark, no dam, no earth, no grass -

Mam, get us one of them to keep.

 

Living toys are something novel,

But it soon wears off somehow.

Fetch the shoebox, fetch the shovel -

Mam, we're playing funerals now.
Philip Larkin


Sen undrar folk varför jag inte vill ha barn. Jävla snorungar!

 

Sen skulle jag vilja tacka Lynn för sidan. Kommer för närvarande inte på vad det heter. Skulle vilja kalla det layout. Är det rätt månn tro?

Jag har inte skrivit på ett tag. Nej, det har jag inte och det är helt enkelt för att jag inte har haft någon lust. Mina läsare har mig nog inlagd på Bloggkoll ändå så ni vet när jag skriver hehe.

C-uppsatsdags för mig och jag har väldiga panik- och ångestkänslor varje torsdag eftersom fredagar är C-uppsatsmöten för mig. Tragiskt. Får se hur mycket magsäck jag har kvar den sjunde december eftersom det är satt som deadlinedatumet.

Jag detoxar också. Vilket går bra, även om jag aldrig har insett hur fantastiskt mycket godis, GOTT godis, det finns i världen. När jag gick från gymmet trampade jag på tt marabou mjölkchokladspapper. Någon annan än jag som ser det som ett tecken?  

Min mobil drog och sin sista suck efter doppet i toaletten i somras så de senaste månaderna har jag använt min mors gamla. Gamla being the key word. Tror ni den fungerade bra? Nej. Tror ni batteriet höll några längre stunder? Nej. Så istället för att fortsätta plåga den (och mitt psyke) valde jag att använda några av mina surt förvärvda pengar ohc köpte en ny. Den är svart och lite rosa. Väldigt liten och smal. Den är helt okej för de ändamål jag har tänkt mig för den. Kunna ringa och kunna skicka sms.

Nu får nog min sida en chock eftersom jag inte har skrivit så här mycket på väldigt länge, så jag tänkte runda av.
Ha det bäst mina små (tänkte skriva duvor men Eeeew) änglar.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Sara Lindberg

Hej! Nej, jag har inte dig på bloggkoll och jag är nog en av dina trognaste läsare så jag är glad att jag fått något nytt att gotta mig i för jag har gått och tänkt en del på hur det är med emma och hur hon mådde på tåget ner till göteborg efter oskarsborg-kvällen;) nyahaha nyahaha..nyahaha..nyah. jag ska också skriva c-uppsats fast min börjar inte förän första nov och jag har redan ångest inför den...så jag avundas dig inte, men förstår dig! ha det så bra babe, puss!

2009-10-11 @ 14:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0