Dagen före T-dagen

''Failure is only a temporary change in direction to set you straight for your next success.'' Denis Waitley

Det här tror jag stenhårt på så här dagen innan min största grammatiktenta någonsin. Jag har pluggat, men som vanligt inte i närheten av så mycket som jag borde och jag känner så smått av paniken nu. Men det gör inte så mycket om jag måste göra om det. Jag gör mitt bästa imorgon och jag får se om det är tillräckligt eller inte. Förhoppningsvis är det det, men jag ska försöka att låta bli att gråta om jag får ett U.

Annars är det på allvar bestämt att jag åker hem till Söderhamn och kära, gamla Enriset. Det här gör att jag missar grasspop. Jag har ju inte varit så sugen på att åka de senaste månaderna så det gör mig inte så fruktansvärt mycket faktiskt.

Jag har träningsvärk efter gårdagens box och även från fredagens body combat. Imorse vaknade jag vid 8 och kände att en promenad i morgonsolen vore en väldigt bra idé. Det var en bra idé tills jag fick skavsår mellan benen. Turligt nog hade jag bara någon kilometer kvar då så det var bara att gå. Nu har jag iaf lärt mig att man inte ska gå ut och gå åttan i för stora jeans.

Ha en fantastisk dag, mina små!

ps. Grattis igen Poplynn ds.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skavsår mellan benen är verkligen inte att leka med!Finns nog inget värre..

2010-04-11 @ 12:59:10
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/
Postat av: Sara Lindberg

Hur gick det på provet! Jag håller tummarna ända tills du vet hur det gick! Jag tänker sitta hemma och hålla tummarna. Nu måste jag sluta skriva för jag ska ju hålla tummarna. Puss!

2010-04-13 @ 12:02:14
Postat av: Emma

Sara, sötnos. Jag tror det gick bra. Jag hoppas och tror stenhårt på ett G så vi får hålla tummarna :P Kram kram (Krama greg från mig också)

2010-04-14 @ 18:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0