Söderhamn

Jag är så fruktansvärt uttråkad. Jag vet att jag inte ha gjort så mycket mer om jag hade varit kvar i Göteborg, men det är något med den här staden som får det att rycka i hela kroppen. Jag kan inte plugga heller, fastän jag är uttråkad. Det kan ju inte vara tråkigare att sitta med skolböckerna än att vanak av och an i lägenheten och försöka göra nåt annat än äta godis.

Ikväll ska jag spela sims iaf. Mycket sims också. Malin ska bort så jag har hennes rum för mig själv :)

Imorgon ska jag fika med Staffan, åka på påsklunch hos kusiner som fyller år och sedan på fest hos Orre Borre. Najs. Enda dagen jag har något att göra faktiskt :)

Nu ska jag kolla på ANTM.
Ha det bra mina små och glad påsk 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Orre Borre som i Oskar P? :P

2010-04-02 @ 22:48:26
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hälsa! :P

2010-04-03 @ 11:02:20
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0