"For what it's worth, my mother says that when we decieve for personal gain, we make Jesus cry

Försökte fylla den med saker ni inte vet om mig, men kommer säkerligen misslyckas brutalt.

VISSTE DU ATT:

att jag vill – bli språkvetare om jag inte blir översättare
att jag har – 23 The Big Bang Theory-avsnitt som jag kollar på om och om igen
att min senaste kyss – var i söndags
att jag lyssnar mycket på – Lars Winnerbäck (kom inte på nåt annat) 
att jag funderar på – att köpa Vännerboxen
att jag pratar – väldigt mycket med mig själv
att jag inte gillar – människor som måste skryta för att känna sig viktig
att min första riktiga kyss – var på Statt. Romantiskt
att jag avskyr när folk snackar - om saker som bara berör dem
att kärlek är –  en myt
att jag gillar – att veta att jag har rätt
att jag alltid kommer att – gilla att ha rätt
att jag är förälskad i – ingen
att sist jag grät var – på julagen. Fyllegråt
att min mobiltelefon är – svart och rosa
att när jag vaknar på morgonen – önskar jag att alltid att få sova lite längre
att innan jag går och lägger mig – lägger jag tre filtar över mitt täcke 
att idag har jag – gjort hamburgare
att jag just nu tänker på - den här listan
att i kväll ska jag – sova
att i morgon kommer jag – förhoppningsvis börja plugga till tentan
att jag hoppas – på en smärtfri termin och att våren kommer snart
att jag verkligen vill- att våren ska komma snart!


Citatet är Sheldon, of course

Ha en fantastisk kväll mina små


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0