Sparkad i ögat

Överskriften ljuger inte. Jag blev sparkad i ögat igår. Iofs så var det en kudde i vägen, men jag kan säga att det gjorde ont i några minuter ändå. Synen var försämrad i ytterligare några minuter och inatt var jag lite rädd att jag hade fått en hjärnskakning och inte skulle vakna något mer. Jag undrade till och med vem det var som skulle hitta mig. Jag skulle kunna sätta pengar på att det skulle vara Cicci. Någon gång skulle hon bli orolig om jag inte svarade i telefonen. Dock, eftersom jag vaknade imorse kan vi ju räkna ut att jag inte har fått en hjärnskakning. Det blev en dag utan linser eftersom jag får ont i ögat om jag tittar för snabbt åt höger. Eller om jag tittar åt höger över huvud taget faktiskt. Imorgon är det säkert bättre.

Jag berättade den här incidenten för båda mina föräldrar och jag hade kunnat förutsäga båda deras reaktioner. Min far blev orolig och ville att jag höll koll på ögat utifall något skulle ändras. Min mor började skratta. Jag tycker själv att det är roligt så här efteråt.


Annars är allt kolugnt. Jag ringde csn och bör få mina pengar i början av nästa vecka. Det är bra eftersom jag då måste inhandla nödvändigheter till min mexikanska fest. Som typ alkohol och nachochips. Jag har även nästan tittat klart på säsong 5 av That 70's show och jag tycker att Hyde är fantastiskt sexig. Jag tyckte det som 15-åring också men då var allt så oskyldigt. Inte längre. Ge mig Steven Hyde! Jag borde köpa säsong 6 också, men det får bli i mars eller nåt. En säsong i månaden får räcka.

Hej hopp mina små!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0