Topp 4 kändisar

Jag tänker på mycket innan jag somnar. Man kan säga att tiden då jag försöker sova är den tiden då jag har mest funderingar och flest tankar. Jag har som nämnts i ett tidigare inlägg funderat på vem som skulle hitta mig först om jag skulle dö mitt i natten (Cicci), jag har även funderat på pluraländelsen på det engelska ordet index (indeces är historiskt sett rätt och även mer formellt men indexes är också acceptabelt). I förrgår började jag tänka på vilka fem kändisar jag faktiskt skulle ha sex med om jag fick chansen. Jag kom inte ens på fem kändisar utan bara fyra utav vilka två faktiskt är karaktärer så jag måste vara rätt så kräsen egentligen. Jag tänkte iaf lista dem med inbördes ordning så här får ni de fyra killarna Emma Amalia faktiskt skulle ha kul i sänghalmen med.

1. Jonas Källman


Jonas spelar i den svenska handbollslandslaget och jag har varit djupt förälskad i honom sen 2004. Varje år sitter jag klistrad framför tv:n under handbollsturneringarna och suckar nöjt varje gång Jonas syns. Jag har även vid ett flertal tillfällen förkunnat att Jonas är den enda man jag kan tänka mig att gifta mig med. Universium förde ihop oss och han har bara inte insett än att vi hör ihop. You can't fight fate you know. Sen så låter Emma Källman so darn fine också.

2. Logan Echolls



Oh, the sweet bad boy dream of Veronica Mars. Det här är en karaktär ur serien Veronica Mars och han är så jäkla sexig. Han är arrogant, självsäker och kaxig, men han älskar Veronica. Jason Dohring som spelar Logan är inte i närheten av så sexig som Logan är. Lite som Chuck och Ed Westwick. Ge mig Logan och han får vara hur arrogant han vill.

3. Johnny Depp i Public Enemy



Vem tycker inte Johnny Depp är sexig? Det finns något nästan animalistiskt över honom som gör att jag bara vill kasta mig över honom och slita av honom kläderna. Han må vara över 40, men Jesus, he still got it.

4. Steven Hyde



Oh sweet Jesus. Jag har redan berättat att jag gillade Hyde redan som 15-åring och det har inte mildrats alls. Innan han och Jackie blev ihop var han ganska endimensionell men när han faktiskt började visa att han hade känslor för Jackie så blev jag mer och mer attraherad av honom. Det är som med Logan, de är bad boys men de har också känslor. Sexigt!



Så, det var mina fyra. Jag antar att Chuck skulle ha varit med, men jag hade glömt honom tills jag skrev det här. Nästa lista kommer han med. Ni borde också börja fundera på er lista. Man tror att den är lång, men egentligen är det väldigt få kändisar man faktiskt skulle do the deed med. OCh kom ihåg, mina små, no love without a glove.


Kommentarer
Postat av: Sara Lindberg

HAHAHA fan det roligaste inlägget någonsin, jag dör av skratt!

2010-02-09 @ 19:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0