Grasspop

Jag har fått en kommentar av Caroline där hon undrar vad/vem Grasspop är och då upptäckte jag att jag glömde prepositionen på för den ska vara mellan med och Grasspop. Grasspop är en belgisk hårdrocksfestival som många av mina vänner här nere ska på och jag har en biljett. På grund av irritation och en stark önskan att slå ihjäl en av dessa vänner har jag funderat på att skippa det. Men, flera av de andra har bett mig tänka om och inte låta en idiot förstöra det som kommer bli min första festival och jag valde att lyssna på dem. Han ska inte förstöra helgen för mig och jag kommer ha roligt!

Det sämsta är dock att det är över midsommar så jag missar mycket pengar då!

Hoppas du har fått ett svar Caroline :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Då vet jag :)

2010-03-13 @ 14:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0