Naturligtvis

http://www.martinsvard.se har ju naturligtvis rätt. Akvariet heter det ju i bestämd form. Vad roligt det kan bli när man tänker helt fel.

Annars så sitter jag med äckligt hår och ryggont men med en fantastisk hy så jag är glad ändå. Sen är jag glad ändå ändå. Tänk vilka vägar livet kan ta ibland.

På tisdag åker jag till Söderhamn för lite soul searching och tentapluggning. Jag tänkte leta min själ genom fikning med bästaste Malin, träffa Staffan igen och umgås med Poplynn. Sarenka, har du lämnat metropolen eller är du tillgänglig för en kaffe med morotskaka?

Ha det bäst, mina små


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kanske syns ue i vimlet den 3 april? :)

2010-03-28 @ 22:55:18
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/
Postat av: sarenka

baby, jag har lämnat metropolen...men du är välkommen hit det vet du. hade te och delade morotskaka med carolyn. Te är hennes och min grej. kaffe är din och min :) hoppas du njuter av tiden i söderhamn och att tentan går vägen! puss

2010-03-31 @ 18:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0