Okej, here it goes

Jag har fått frågan av Caroline vem det är som jag träffar nuförtiden och eftersom jag inte vill att hela Sverige ska kunna läsa om mitt privatliv så besvarar jag dina frågor här Caroline :)

Han heter Robert och är 87:a. Våg. HAn har blont hår och blåa ögon, vilka blir finare och finare för varje gång jag träffar honom (romantiskt dravel, jag vet). Han jobbar som plåtslagare och har gjort det i 7 år. Skostorlekt vet jag inte men han har större fötter än mig, big plus. Han är 1,85 så om jag har platta skor är han längre, men i mina nya älsklingar så är jag bra mycket längre :) Han bor i en tvåa. Hmmm.... Ja, det var väl allt jag känner mig beredd att dela med mig av :) Hoppas du är relativt nöjd nu, Caroline :P


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha.. För stunden.. .;)

2010-05-10 @ 20:29:48
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0