En lista

Någon som förstår dig: Helena och Maria
Någon son du saknar: Adela
Någon som du längtar efter: Lea
Någon som du hatar: Make love not war

Vem kramade dig senast: Maria, tror jag
Vem pussade dig senast: Viktor, i ögat!
Vem ringde dig senast: Helena
Vem ringde du senast: Maria
Vem var hemma hos dig senast: Agim och Tendra, mina hyresvärdar. Länge leve värme!
Vem var du hemma hos senast: Jocke och Jonathan tror jag.

Har du några kärleksproblem: Nej, inte egentligen
Har du ätit något idag: Nej, har inte orkat än.
Har du pratat med någon idag: Mig själv
Har du gråtit idag: Nej
Har du skrattat idag: Jo, det tror jag att jag har

Jag:

är singel: Ja
saknar någon just nu: Ja
är rädd för att bli övergiven: Allitd
svär ofta: Det tror jag inte
sjunger i duschen: Ja, alltid
är en morgonperson: Ja
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Nej
är kär i kärleken: Nej
skrattar åt mina egna skämt: Ja, jag är tragisk
vill ha barn: Nej
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Ja

Har du:

glasögon/linser: Både och, men använder linser
piercingar: Näsan
pojk/flickvän: Nej
jobb: Jag pluggar
för många vänner: Nej
rymt hemifrån: Nej
färgat håret: Ja
bra självförtroende: Nja
sagt "jag älskar dig" till någon: Ja, familj och vänner
varit kär: Nej
dumpat någon: Dumpat låter så elakt. Jag har avslutat något med någon.
gjort något olagligt: Ja
somnat i skolan: Kan ha gjort
brutit ett ben: Nej
tappat bort mig i min hemstad: Nej
sett en fallande stjärna och önskat: Jaa
varit otrogen i ett förhållande: Nej
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja
smygit ut utan lov : Nej
ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja
en hemlighet som ingen vet: Jag vet inte... nej, det finns saker som ingen vet, men det är ju ingen hemlighet.. bara privata saker
varit på en blind date: Ja, vi blev jättebra kompisar
sovit en hel dag: Ja

Brukar du:

titta dej själv i spegeln: Ja
ha ångest: JA
drömma mardrömmar: Jaa, ofta!
klä dig i svart: Ja
hata folk: Nej
lita på folk: Jag har svårt att göra det, men det finns några som jag litar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0