Ett test

MOBILTEST, KONTAKTLISTAN:
Har du kysst nummer 7? Anki har jag inte kysst. Vi jobbar bara ihop.
Brukar du va med nummer 19? Emma Svenska, inte nu men förra terminen gick vi ihop och då umgicks vi mycket.
Gillar du nummer 25? Ja, Hannah L är trevlig, men hon är upptagen.
Är nummer 21 din bästis? Nej, men hon är min favoritfarmor!
Är nr 18 en sötnos? Emma Lind, det är hon väl.
Älskar du nr 30? Jennifer L, nja, men hon är trevlig :)
Är nr 12 bäst? Caroline Svenska, känner henne knappt så nej det tycker jag inte.
Va du med nr 22 idag? Fredrik W, nepp det var jag inte men om en månad kommer jag träffa honom.
Nr 5 går i samma klass som dej? Anette Enriset, nej det är min chef.
Nr 17 har likadan mobil som du? Emil I, nej det tror jag inte att han har. Min mobil är rosa och han är ingen rosa typ.
Sista nr är sämst? Yvonne, ja.
Stör du dig på nr 15? CSN, JAAA!
Hur många kontakter har du? 66

Kommentarer
Postat av: Helena

HAHAA sista nr är sämst, den var bra =)

2011-01-10 @ 18:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0