Ångest

Jag brukar kunna hålla min ångest under något sånär kontroll, men nu är det nästan för mycket. Jag mår så fruktansvärt dåligt nu och jag vet inte hur jag ska må bättre.
Jag har aldrig velat ta livet av mig, men nu skulle jag bara inte vilja leva ett tag. Tänk om det fanns ställen där man kunde få sova ett tag, några veckor eller så och slippa bry sig om allt.
Jsg har alltid brytt mig så fruktansvärt mycket om allt och det håller långsamt på att förstöra mig. Jag vill bara inte bry mig. Jag vill bara inte leva just nu. Hur man ska orka med det här i 60 år till förstår jag inte. Fan...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag känner igen det där med att man inte vill ta livet av sig, men att man bara vill krypa in i ett svart hål och bara få sova ett tag. Varför kan inte vi människor också få gå i ide liksom? För självmord löser ju inga problem direkt, utan man bara skapar problem för dem man lämnar kvar.



Du kanske behöver komma bort ett tag, Irland närmar väl sig?

2010-10-05 @ 16:33:44
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0