Dag 1: Om Mig

De vet ni som läser det här. Jag heter Emma och är 23 år gammal. Snart 24 dock. Jag läser svenska och historia just nu och vill jobba som översättare när jag blir vuxen :P Blir jag inte översättare, så vill jag jobba som språkvetare. I vilket fall som helst, så vill jag jobba med språk på något sätt. Dock inte som lärare!
Jag kommer från Söderhamn, men bor i Göteborg nu. Jag kommer nog få flytta härifrån till hösten pga skolan. Jag vill helst ta en time-out från skolan och bo kvar iaf ett år till, men har man ingen utbildning är det svårt att få jobb, tyvärr.
Jag älskar pussel, sudoku, träning, choklad och kaffe och vet faktiskt inte om jag hade överlevt utan det. Favoritmat är mexikansk mat och favoritfärg är gul, röd och orange.

Det får räcka. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0